Corona maatregelen en extra toeslag klik hier voor meer info.

Corona maatregelen en extra toeslag

Sinds de uitbraak van het coronavirus nemen wij als praktijk extra maatregelen om uw gezondheid en veiligheid te waarborgen. Mocht u de afgelopen maanden een bezoek aan de praktijk hebben gebracht, dan heeft u ongetwijfeld gemerkt dat onze medewerkers extra beschermingsmiddelen dragen en dat wij de regels omtrent hygiëne en infectiepreventie nóg verder hebben aangescherpt.

Op deze wijze hebben wij ervoor gezorgd dat u met een gerust hart naar de tandarts kunt. Van deze mogelijkheid maken dan ook vele patiënten gebruik.

Corona toeslag
Het zal u niet verbazen dat al deze maatregelen extra kosten met zich mee brengen, bovendien zijn de inkoopprijzen van met name mondkapjes extreem gestegen. De Nederlandse Zorgautoriteit heeft daarom recent besloten dat tandartspraktijken vanaf 1 augustus 2020 een toeslag van 4,26 euro (code C88) mogen declareren als tegemoetkoming voor de extra kosten door de corona-uitbraak. Als u een aanvullende verzekering heeft, wordt deze toeslag door uw ziektekostenverzekeraar in sommige gevallen vergoed. Voor kinderen tot 18 jaar wordt deze toeslag altijd vergoed (bij orthodontische behandelingen alleen bij een aanvullende verzekering).

Alleen samen houden we corona onder controle.

Daarom vragen wij u nogmaals om onderstaande regels ter harte te nemen:
- Kom niet te vroeg naar de praktijk
- Kom alleen, indien niet mogelijk max 1 begeleider
- Poets thuis uw tanden
- Houd 1,5 meter afstand
- Zijn er gezondheidsklachten bij u of uw gezin? Stel uw afspraak dan nog even uit

Een afspraak maken

Maandag t/m Vrijdag:
08:30 - 12.00 uur
13.00 - 17:00 uur

Markt 96
9251 JS Burgum

Tandartsenpraktijk Lemel

Centrum Mondzorg Burgum
© - Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer - Privacyverklaring
Bij Tandartspraktijk Lemel Centrum Mondzorg Burgum krijgt uw gebit de beste verzorging.